Kisah Rumah Tangga

Isteri merajuk sebab suami tak bekerja. Tak pulang pulang ke rumah. Rupa rupanya tak sangka dia tidur dengan orang lain. Akhirnya ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Assalamualaikum w.b.t. Saya mulakan kenyataan saya. Rumahtangga Kami mula bergolak sejak tahun 2017. Sejak itu saya tidak bekerja dan memulakan bisnes makanan sendiri.. Waktu tu suami sering habiskan masa dengan game Dan Telefon. Setiap kali berselisih pendapat. Saya marah. Saya berang. Kami selalu berkelahi dan saya selalu ego dengan dia. Pada masa…

Artis

Warganet pelik kenapa Zizi Kirana pilih Ebby Yus jadi suami. Akhirnya Zizi tampil berikan penjelasan. Tak sangka rupa rupanya ini yang terjadi.

Jangan katakan warganet, admin pun terkejut bila nampak foto perkahwinan Zizi Kirana dengan Ebby Yus. Ini rupanya cerita sebenarnya. PELAKON Zizi Kirana tidak menyangka foto bersama pelawak Ebby Yus bersanding di pelamin dengan pakaian pengantin mengundang salah faham dalam kalangan warganet. Menurut Zizi, dia dihujani pelbagai komen dan mesej peribadi daripada peminat yang ingin mendapatkan…

Artis

Setelah lama berdiam diri akhirnya sekali lagi Sharnaaz Ahmad buat luahan terkini yang buat warganet terkedu. Tak sangka rupa rupanya ini yang terjadi.

Rasanya semua pun dah tahu punca keresahan hati Sharnaaz, kan? 31 Ogos lepas, isterinya, Noor Nabila mengesahkan sudah memfaiIkan perpisahan. 11 September pula, Mahkamah Rendah Syariah memerintahkan pasangan itu perlu menjalani proses Jawatan Kuasa Pendamai (JKP). KemeIut semakin teruk bila Sharnaaz memfaiIkan permohonan nusyuuz pada 30 September. 6 November lepas, mahkamah memutuskan pasangan ini perlu…

Kisah Rumah Tangga

Keluarga asyik suruh lelaki ini rujuk dengan bekas isterinya. Tapi mereka taktau apa yang bekas isteri dah buat dekat lelaki ini. Tak sangka bekas isterinya sanggup buat benda macam tu.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Salam. Aku ada masalah sikit dengan isteri dengn bekas isteri aku.. Mohon pendapat warga dalam ni. Dengan bekas isteri aku ada 3 orang anak. Kami berpisah sebab dia tuntuk fasakh masa bisnes aku lingkup dan tak mampu nak bagi nafkah bulanan kat dia. Tapi perbelanjaan lain semua aku tanggung cuma nafkah peribadi…

Kehidupan Keluarga

Abah kerja bawak lori. Satu hari abang bawak perempuan masuk dalam rumah, abang kata mereka cuma repair laptop dalam bilik, siap kunci pintu bilik. Rupa rupanya ini yang mereka buat, adik tak sangka akhirnya ini yang terjadi.

Assalammualaikum semua. Umur aku 25 tahun. Aku ada abang berumur 29 tahun. Sorang adik lelaki, sorang adik perempuan masih bersekolah menengah. Ibu aku pergi menghadap illahi lepas bersalin adik aku yg bongsu. Aku perempuan anak ke dua dari 3 beradik. Apa yang aku silap dalam menegur abang aku? Dari abang aku mula universiti, dia selalu…

Kehidupan Kesihatan

Gadis ini berhenti rehat di hentian rnr untuk tidur sebentar, tak sangka dia tersedar dari tidur itu selepas 3 bulan, rupa rupanya ada sesuatu terjadi

Pelik Gadis ini tertidur di RNR tetapi terbangun selepas 3 bulan. PENDANG: Detik hitam apabila pengsan di dalam kereta dan akhirnya koma selama 3 bulan yang bermula pada pertengahan 2014 nyata mengubah kehidupan seorang gadis berusia 24 tahun… Ummu Diyana Ibrahim yang kini mampu menyambung pelajaran di Universiti Utara Malaysia (UUM), Sintok. Pelajar itu mengakui…

Kisah Rumah Tangga

Madu call ajak pergi jalan jalan, teman dia beli barang. Rupa rupanya nak pergi ke kedai emas. Tapi yang peliknya dia bagi satu isyarat. Tak sangka akhirnya ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Assalamualaikum. Tidak tahu dari mana aku nak mulakan.Jangan marah aku ,tolong baca sampai abes Ok, aku adalah isteri kedua,tapi jangan syak yang bukan-bukan, bukan aku yang pergi mencari suami, tapi mereka yang mencari aku. Aku boleh dikatakan andartu, yer sudah 35 tahun masih belom berkahwin, calon pun tidak ada, bila maduku datang…

Kehidupan Keluarga

Wanita ini terlelap kat ruang tamu. Tengah mamai mamai ternampak abang ipar nak kedapur. Lepastu wanita ini terasa diselimutkan dengan sentuhan pelik. Rupa rupanya ini yang terjadi.

Pertamanya, terima kasih admin kerana sudi menyiarkan luahan hati saya. Kepada pembaca yang budiman harap anda dapat memberi pandangan tentang permasalahan saya.Saya ceritakan secara ringkas. Nama saya Ana (bukan nama sebenar), umur awal 30 an dan masih bujang. Saya bekerja sendiri, bisnes kecil-kecilan bersama kakak saya. Kakak saya sudah berkahwin dan saya tinggal bersamanya memandang…

Keluarga Perkahwinan

Terkejut nampak kereta sendiri kat depan traffic light, balik rumah terus tanya suami perempuan mana yang bawak kereta, tak sangka suami sanggup buat macam tu

Kisah saya begini. Thn 1996 saya telah berkahwin ngn azmin setelah brkawan 4 tahun. Awal awal kawin smua ok. Saya menantu sulung. Mertua saya sangat sayangkn saya. Setahun kawin dapat anak girl cucu sulung belah suami. Bapak mertua saya terlalu gembira macam dapat emas. Dua tahun lepas itu saya dapat anak no 2. Boy. Kehidupan…

Perkahwinan

Wanita ini nekad tinggalkan suami yang taknak bekerja tapi tiba tiba kereta mahal datang depan rumah pada hari perpisahan buatkan dia tergamam

Setelah saya menikah suami saya, Kami tinggal di sebuah kampung. Tetapi berapa ramai orang muda hari ini masih hidup di kampung? Banyak kali saya nasihat suami saya, kita akan mempunyai anak-anak nanti, jadi kita harus mencari nafkah di kota untuk mendapatkan wang yang banyak dan cepat. Tidak ada masa depan kalau kita terus tinggal di…