Suami kepada pengasas Dnars dedah sebelum berlakunya kejadian tidak diingini menimpa mereka semasa di Pattani,Thailand.

Pemergian Faziani Rohban, yang merupakan pengasas kepada produk kosmetik Dnars Skincare benar-benar mengejutkan seluruh rakyat Malaysia.Faziani disahkan menghadap ilahi setelah terlibat dalam kejadian tidak diingini kereta di Pattani , Thailand semasa dalam perjalanan untuk memberi sumbangan zakat kepada anak-anak tahfiz di sana. Menerusi temu bual Sinar Harian, suami kepada beliau, Ahmad Shah Rizal Ibrahim tampil […]

Continue Reading

Video tular pemilik kereta Honda City S+ tak bayar kereta 3 bulan sembur agen penarik kereta dengan racun serangga.

Baru-baru ini viral video seorang wanita yang menjerit meminta tolong kononnya mendakwa bertindak kasar sambil menyembur racun serangga ke arah beberapa orang lelaki yang ditugaskan untuk menarik keretanya di Langkawi.Melalui video yang tular, kereta Honda City yang dipandu wanita tersebut didakwa mempunyai tunggakan sehingga lima bulan. Dalam video tersebut, seorang lelaki masuk ke dalam kereta […]

Continue Reading

Dato Alif Syukri luah rasa sedih dan terkilan kerana dia tidak sempat berjumpa rakannya iaitu pengasas Dnars pada malam ini.

Hari ini satu berita duka cita telah diterima yang mana pengasas kosmetik poppular jenama Dnars Skincare iaitu Faziani telah menghadap ilahi akibat kejadian tidak diingini di atas jalan raya.Antara yang meluahkan rasa hati sedih adalah rakannya iaitu Dato Alif Syukri.Kata Aliff Syukri, sepatutnya mereka berdua akan berjumpa pada malam ini, namun apa kan daya, semua […]

Continue Reading

Luahan sedih dari anak pengasas Dnars dedah ibunya sempat tinggalkan pesanan sebelum dijemput Ilahi.

Al Fatihah.. Seorang USAHAWAN kosmetik yang terkenal, Pemergian Faziani Rohban Ahmad, sebenarnya sempat menitip pesanan semua anaknya seminggu sebelum dijemput Ilahi.Pengasas produk kesihatan dan kecantikan Dnars itu mengingatkan anak-anaknya supaya sentiasa mengamalkan kasih sayang dalam keluarga. “Saya selalu pesan pada semua anak-anak. Jagalah kasih sayang. Bila jaga hubungan kasih sayang dengan adik beradik dan keluarga, […]

Continue Reading

Sanggup uturn disebabkan anak tak dengar kata,wanita ini kongsi pengalaman anak ramai lebih mudah diuruskan berbanding 2 atau 3 orang anak.

Apabila memiliki anak yang ramai, seorang ibu terutamanya akan mengeluh dengan sikap anak-anak yang tidak terurus. Bila si A menangis, si B dan C pula akan menyusul. Penat si ibu tidak pernah berkesudahan. Namun, bertentangan pula bagi Siti Maisarah Saifuddin. Baginya, anak yang ramai mudah diuruskan berbanding anak yang sedikit. Perkongsiannya yang berkongsi sepuluh langkah mengendalikan […]

Continue Reading

Lelaki ini terpaksa menyara keluarga dikampung dengan gaji yang tidak seberapa dan berbekalkan Rm28 untuk bertahan sehingga 28 haribulan ini.

Foto sekadar hiasan.Hai salam semua..Tengah hari dibulan puasa ni apa korang buat,aku cuti hari ni dan masa ni lah aku guna untuk taip luahan aku yang tak seberapa ni. Aku guna fb kawan aku ni. Dia tahu serba sedikit tentang aku tapi sikit jela Hahahachummmm.Sedikit pengenalan diri, saya (seperti nama dibawah) berumur 24 tahun, dan […]

Continue Reading

Video lelaki ini pelik melihat kucingnya gian mencium dan menghidu bontot kucing lain dan bontot haiwan lain.

Seorang lelaki telah merakam dan memuat naik video tentang kucing nya yang berperangai pelik antara satu sama lain, kucing yang dikenali sebagai SURI itu telah didatangi oleh LAON iaitu kawannya sendiri. Laon bertindak menghidu bau bontot SURI dan seolah olah laon suka sangat mencium bontotnya tak dapat dipastikan sama ada LAON suka dengan bau kentut suri […]

Continue Reading

Cikgu terus meluru setelah mendapat pesanan bahawa tiada makanan untuk dimakan di rumah keluarga ini,dan membantu mereka memulakan perniagaan walaupun berlainan bangsa.

“Cikgu. Saya tak ada makanan mahu makan. Boleh tak cikgu tolong saya?”Satu mesej masuk jam 4:30 petang tadi. Mesej itu aku sedari selepas berbuka puasa sebentar tadi dari Puan Jayalecthumi.Kebetulan set barang dapur masih berbaki satu set. Niatnya untuk satu keluarga lain, tapi nampaknya ada keluarga yang lebih memerlukan. Terus aku bersama dengan Wan Ahmad […]

Continue Reading

Datuk Seri Vida haramkan Cik B makan burger kerana bahan pengawet dalam makanan tersebut membuatkan kulit anaknya jadi hitam.

Usahawan kosmetik Datuk Seri Vida mendedahkan anaknya, Cik B mempunyai tabiat gemar memakan makanan segera.Menurut Datuk Vida, tabiat tidak elok itu akhirnya membuatkan kulit Cik B atau nama sebenarnya , Nur Edlynn Zamilleen, 14, menjadi gelap kerana bahan pengawet yang terdapat dalam makanan segera itu. Vida mendedahkan perkara itu menerusi kemas kini terbaru di akaun […]

Continue Reading

Resepi Air Katira versi ekspres dan jimat tapi serius sedap untuk dijadikan hidangan berbuka.

Memang susah nak cari air katira kalau bukan di bulan Ramadhan. Itu pun, tak ramai peniaga yang menjual minuman istimewa ini kerana bahannya agak sukar untuk dicari.Minuman ini popular terutamanya di negeri Johor. Ada yang mengatakan ia berasal dari negara Pakistan, India Selatan, dan ada juga beranggapan ianya datang dari Singapura. Khasiatnya dipercayai dapat memulihkan tenaga kerana dalam […]

Continue Reading