Respon Norman Hakim terhadap netizen yang mahu merisik anak dara beliau yang terkenal dengan kejelitaannya.

Anak Dara Norman Hakim ‘Dirisik’.Tidak dinafikan, anak-anak aktor Norman Hakim dan bekas isterinya, Abby Abadi semakin mendapat tumpuan ramai lewat ini.Sebelum ini, anak sulung mereka, Mohamed Danish Hakim, 14, memenuhi tajuk berita portal hiburan kerana terpilih antara 10 pelajar yang diberi peluang melanjutkan pengajian hafazan di Turki. Kini giliran Marissa Dania Hakim, 13, pula mencetus […]

Continue Reading

Doktor kongsi kenangan merawat Baginda Sultan Ahmad Shah sewaktu pertama kali mereka berjumpa penuh dengan gurauan.

Doktor kongsi kenangan rawat Sultan Ahmad Shah. KUALA LUMPUR 22 Mei – Pengalaman merawat Sultan Ahmad Shah mungkin antara kenangan yang tidak boleh dilupakan oleh seorang doktor. Menerusi laman Instragram miliknya, Fua Siang Wan berkongsi kenangan ketika pertama kali bertemu dengan Sultan Ahmad Shah. “Awak adalah doktor untuk wanita, bagaimana anda merawat saya? (dalam nada […]

Continue Reading

Suami kepada pengasas Dnars dedah sebelum berlakunya kejadian tidak diingini menimpa mereka semasa di Pattani,Thailand.

Pemergian Faziani Rohban, yang merupakan pengasas kepada produk kosmetik Dnars Skincare benar-benar mengejutkan seluruh rakyat Malaysia.Faziani disahkan menghadap ilahi setelah terlibat dalam kejadian tidak diingini kereta di Pattani , Thailand semasa dalam perjalanan untuk memberi sumbangan zakat kepada anak-anak tahfiz di sana. Menerusi temu bual Sinar Harian, suami kepada beliau, Ahmad Shah Rizal Ibrahim tampil […]

Continue Reading

Dato Alif Syukri luah rasa sedih dan terkilan kerana dia tidak sempat berjumpa rakannya iaitu pengasas Dnars pada malam ini.

Hari ini satu berita duka cita telah diterima yang mana pengasas kosmetik poppular jenama Dnars Skincare iaitu Faziani telah menghadap ilahi akibat kejadian tidak diingini di atas jalan raya.Antara yang meluahkan rasa hati sedih adalah rakannya iaitu Dato Alif Syukri.Kata Aliff Syukri, sepatutnya mereka berdua akan berjumpa pada malam ini, namun apa kan daya, semua […]

Continue Reading

Luahan sedih dari anak pengasas Dnars dedah ibunya sempat tinggalkan pesanan sebelum dijemput Ilahi.

Al Fatihah.. Seorang USAHAWAN kosmetik yang terkenal, Pemergian Faziani Rohban Ahmad, sebenarnya sempat menitip pesanan semua anaknya seminggu sebelum dijemput Ilahi.Pengasas produk kesihatan dan kecantikan Dnars itu mengingatkan anak-anaknya supaya sentiasa mengamalkan kasih sayang dalam keluarga. “Saya selalu pesan pada semua anak-anak. Jagalah kasih sayang. Bila jaga hubungan kasih sayang dengan adik beradik dan keluarga, […]

Continue Reading

Sanggup uturn disebabkan anak tak dengar kata,wanita ini kongsi pengalaman anak ramai lebih mudah diuruskan berbanding 2 atau 3 orang anak.

Apabila memiliki anak yang ramai, seorang ibu terutamanya akan mengeluh dengan sikap anak-anak yang tidak terurus. Bila si A menangis, si B dan C pula akan menyusul. Penat si ibu tidak pernah berkesudahan. Namun, bertentangan pula bagi Siti Maisarah Saifuddin. Baginya, anak yang ramai mudah diuruskan berbanding anak yang sedikit. Perkongsiannya yang berkongsi sepuluh langkah mengendalikan […]

Continue Reading

Lelaki ini terpaksa menyara keluarga dikampung dengan gaji yang tidak seberapa dan berbekalkan Rm28 untuk bertahan sehingga 28 haribulan ini.

Foto sekadar hiasan.Hai salam semua..Tengah hari dibulan puasa ni apa korang buat,aku cuti hari ni dan masa ni lah aku guna untuk taip luahan aku yang tak seberapa ni. Aku guna fb kawan aku ni. Dia tahu serba sedikit tentang aku tapi sikit jela Hahahachummmm.Sedikit pengenalan diri, saya (seperti nama dibawah) berumur 24 tahun, dan […]

Continue Reading

Ayah suruh anak perempuannya pegang kuat kuat sebab dia nak berlumba motor dengan jiran sampai semua semak samun dia rodong.

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nama aku Rambutan. Aku nak cerita pasal ayah aku.Pada zaman abang dan kakak aku, ayah sangat sibuk dengan kerja dan kawan. Jadi ayah memang tak rapat dengan mereka. Abang dan kakak berdikari naik bas masa sekolah rendah, masuk asrama masa sekolah menengah.Tapi bila tiba giliran aku, ayah dah agak […]

Continue Reading

Video tular tanggapan pertama netizen tertipu ingatkan adik kecil ini sedang mengaji rupa rupanya dia menyanyi buat netizen terhibur.

Siapa yang masih ingat lagi kartun animasi ‘Si Nopal’ yang menjadi trending di media sosial dan viral di Malaysia? Lagi-lagi watak ‘cute girl’ yang selalu bikin netizen gelak tak kering gusi. Pasti ramai yang tergiang-giang suara ‘cute girl’ semasa menyanyi lagu ‘ayuh ke sekolah’. Menerusi Twitter Ammar memuat naik satu video menunjukkan seorang budak perempuan […]

Continue Reading

Peminat pelik dan terkejut jumpa Abam Bocey berniaga di bazar Ramadhan,debaran semakin terasa menantikan kelahiran anak sulungnya.

Kebiasaannya apabila tibanya bulan Ramadan, kebanyakan para selebriti akan mengambil kesempatan untuk menumpukan perhatian kepada ibadah ataupun menjalankan perniagaan.Begitulah yang dilakukan oleh pelawak popular, Abam Bocey yang berniaga Kuey Teow, Mi goreng, dan Bihun goreng di bazar Ramadan Batu 8 Jalan Gombak. Kehadiran pelawak itu yang menjalankan berniaga Char Kuey Teow, telah menarik perhatian ramai […]

Continue Reading