Video, kerana terlalu lama simpan rindu yang mendalam, kembar ini merayu menangis untuk mak ayahnya kembali pada mereka menerusi rancangan Malaysia Hari Ini

Alangkah pilunya, dikala kanak-kanak lain gembira berada disamping orang tua mereka, lain kisahnya buat pasangan kembar ini apabila ditinggalkan oleh ibu mereka tanpa khabar berita. Kisah malang pasangan kembar, Mohd  khairul Danish dan Mohd Khairul Danial, 11, itu diketahui menerusi rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) di TV3, apabila mereka diundang sebagai tetamu jemputan. Ibu pergi […]

Continue Reading

Respon Norman Hakim terhadap netizen yang mahu merisik anak dara beliau yang terkenal dengan kejelitaannya.

Anak Dara Norman Hakim ‘Dirisik’.Tidak dinafikan, anak-anak aktor Norman Hakim dan bekas isterinya, Abby Abadi semakin mendapat tumpuan ramai lewat ini.Sebelum ini, anak sulung mereka, Mohamed Danish Hakim, 14, memenuhi tajuk berita portal hiburan kerana terpilih antara 10 pelajar yang diberi peluang melanjutkan pengajian hafazan di Turki. Kini giliran Marissa Dania Hakim, 13, pula mencetus […]

Continue Reading

Isteri Amar Alfian dedah perbualan wasap sebagai bukti pernyataan suaminya curang dan bukan rekaan semata mata.

EPISOD krisis rumah tangga Ammar Alfian terus berlarutan apabila isterinya, Nelissa Nezam sekali lagi tampil membongkarkan perlakuan curang pelakon itu.Kali ini Nelissa lebih berani apabila turut mendedahkan perbualan menerusi aplikasi Whatsapp antara mereka berhubung isu berkenaan. Menerusi posting di Instastory, Nelissa mendakwa suaminya itu memutar belit permohonan maaf yang dibuat sebelum ini.“Saya tidak akan duduk […]

Continue Reading

Pekerjaaan bakal suami sebagai penternak kambing diketawakan oleh adik beradik yang lain.

Foto sekadar hiasan.Salam ramadhan. Bila terkenangkan wajahnya, putih mulus dia. Kulit putih bersih yang diwarisi daripada pemergian nenek. Dalam adik beradik kami, dia saja yang istimewa. Saat dia baru lahir, saya bagaikan cemburu lihat betapa comelnya dia. Rambut hitam lebat dia. Usia dia baru beberapa jam, dia sudah pandai senyum. Senyum manis yang sampai kini […]

Continue Reading

Isteri kenakan bayaran apabila bersama,disebabkan geram dengan perangai suami yang asyik berkira dan kedekut.

“Min tolong siarkan luahan aku ni min. Aku gadis berasal dari Sabah. Bernikah dengan suamiku, orangnya dari Selangor. Kerjaya bagus, punya wang gaji tetap.Suami Terlalu Berkira!“Tak tau mau luah macamana, suami aku tu jenis tak bekira tapi kalau beli keperluan dia jer laa..Keperluan aku? Memang dia banyak alasan!.” Yang murah-murah sudahlah.Kalau beli makanan anak bini […]

Continue Reading

Kawan pertikaikan kenapa kahwin dengan laki tak hensem,berkulit hitam dan bulat sehingga anggap status suami kaya sedangkan cuma berniaga air tepi jalan.

Foto sekadar hiasan..Assalamualaikum semua. Baru2 ni aku ada tengok video noh hujan bercerita tentang diri dia dan isteri dia, dia ada panggil mizz nina “isteri dari syurga” dan aku tersenyum rupanya bukan aku seorang yang pernah terdetik panggilan ni untuk pasangan. Aku dah berkahwin selama 5 tahun masih tak dikurniakan anak lagi, aku dan suami […]

Continue Reading

Pengasas Dnars digelar Khadijah akhir zaman oleh kenalan disebabkan amalan mulianya yang mahu infaq harta ke jalan Allah.

Pemergian pengasas kosmetik Dnars Skincare, Puan Faziani Rohban Ahmabd, 40, akibat kejadian tidak diingini benar-benar memberi kesan kepada ramai pihak. Satu demi satu sifat terpujinya mulai di ketahui umum selepas ramai yang tampil berkongsi cerita.Menyantuni majlis beliau founder dnars.Duduk dan dengar banyak cerita yang boleh buat pedoman. Saya dengar satu persatu cerita yang menginfaqkan hartanya […]

Continue Reading

Anak yatim piatu dilayan seperti hamba abdi oleh makcik sendiri,semasa hari pernikahan rupanya makcik pasang niat kahwinkan suami wanita ini dengan anaknya.

Foto sekadar hiasan.Salam semua,da masuk 14 ramadhan kita pada mlm ni.Harap kita memperoleh ibadah puasa yang diberkati dan diredhai olehNYA.Opss sebelum terlupa nama aku Suhana (nama samaran) berumur 24 tahun dan sudah berkahwin dengan seorang anggota tentera. Tentera tao suami aku,hensem..rambut petak, kemas..dan yg paling penting dia berdisplin dan dia sayang kan aku dgn seadanya. […]

Continue Reading

Adik dedah wasiat ada kaitan dengan sebiji berlian yang perlu diserahkan, sebelum Faziani Rohban menghadap ilahi.

Pengasas produk kecantikan Dnars Skincare, Pemergian Faziani Rohban Ahmad, 39, pernah berpesan agar empayar perniagaan yang dibinanya lebih 20 tahun itu diuruskan dengan baik.Pesanan itu dibuat beberapa bulan sebelum pemergiannya.Wasiat itu dikongsikan adik kelima beliau, Mohd Faizul Rohban Ahmad, 34, kepada Sinar Harian di sini semalam. Dalam kenangan… Mohd Faizul (kiri) bersama Faziani Rohban (kanan) […]

Continue Reading

Wanita ini kehilangan anak dalam kandungan disebabkan badan gemuk obesiti dan berat mencecah 80kg.

Foto sekadar hiasan.Assalamualikum semua. Kenalkan aku N, berumur 27 tahun. Aku isteri dan ibu.Kalian mesti dah boleh agak dari tajuk atas tu kan? Aku bukan nak kondem orang gemuk, sebab aku pun pernah gemuk dan obesiti. Aku cuma nak share, kenapa aku kurus dan bagaimana. Ceritanya bermula pada tahun 2015, selepas berkahwin aku bunting pelamin. […]

Continue Reading