Kisah Rumah Tangga

Isteri merajuk sebab suami tak bekerja. Tak pulang pulang ke rumah. Rupa rupanya tak sangka dia tidur dengan orang lain. Akhirnya ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Assalamualaikum w.b.t. Saya mulakan kenyataan saya. Rumahtangga Kami mula bergolak sejak tahun 2017. Sejak itu saya tidak bekerja dan memulakan bisnes makanan sendiri.. Waktu tu suami sering habiskan masa dengan game Dan Telefon. Setiap kali berselisih pendapat. Saya marah. Saya berang. Kami selalu berkelahi dan saya selalu ego dengan dia. Pada masa…

Kisah Rumah Tangga

Keluarga asyik suruh lelaki ini rujuk dengan bekas isterinya. Tapi mereka taktau apa yang bekas isteri dah buat dekat lelaki ini. Tak sangka bekas isterinya sanggup buat benda macam tu.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Salam. Aku ada masalah sikit dengan isteri dengn bekas isteri aku.. Mohon pendapat warga dalam ni. Dengan bekas isteri aku ada 3 orang anak. Kami berpisah sebab dia tuntuk fasakh masa bisnes aku lingkup dan tak mampu nak bagi nafkah bulanan kat dia. Tapi perbelanjaan lain semua aku tanggung cuma nafkah peribadi…

Kisah Rumah Tangga

Madu call ajak pergi jalan jalan, teman dia beli barang. Rupa rupanya nak pergi ke kedai emas. Tapi yang peliknya dia bagi satu isyarat. Tak sangka akhirnya ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Assalamualaikum. Tidak tahu dari mana aku nak mulakan.Jangan marah aku ,tolong baca sampai abes Ok, aku adalah isteri kedua,tapi jangan syak yang bukan-bukan, bukan aku yang pergi mencari suami, tapi mereka yang mencari aku. Aku boleh dikatakan andartu, yer sudah 35 tahun masih belom berkahwin, calon pun tidak ada, bila maduku datang…

Kisah Rumah Tangga

Isteri merungut, dah bertahun kahwin perut suami mula boroi, mulut pula berbau, nak cium pun terasa geli. Akhirnya tak sangka ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Selalu kita mendengar ada sesetengah lelaki bergelar suami selalu mengadu isteri mereka sudah tidak cantik seperti dulu. Siap membanding bezakan isteri sendiri dengan isteri orang lain yang juga sudah mempunyai ramai anak, tetapi masih mampu menjaga penampilan diri. Itu biasa. Yang tak biasa, bila isteri mengadu tentang suami yang sudah tidak seperti…

Kisah Rumah Tangga

Wanita ini curiga dan pelik apabila kawannya selalu sangat datang ke rumah, satu hari semuanya terbongkar.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Isteri Hairan Kawan Selalu Datang Rumah, Semuanya Terbongkar Satu Hari. Saya nak ceritakan pengalaman saya selama hidup berumah tangga ni. Saya dan bekas suami kahwin muda, kerana tuntutan kerja kami terpaksa pjj faktor ni pun sebab masalah gaji suami yang tak cukup dan saya tak boleh nak berhenti kerja sesuka hati sebab beberapa…

Kisah Rumah Tangga

Suami ada penyakit, niat nak kahwinkan isteri dengan adiknya yang baru putus tunang. Jawapan si isteri amat mengejutkan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Hari ni din nak sembang luahkan perasaan. Bergenang airmata din hari ni. Terkenang kisah adik no 3. Dia pernah bertunang. Tunang dia cantik kerja bagus orang n9. Dalam masa kejar duit hantaran. Achik di uji dengan sikap sebenar family tunang. Family dia selalu tegur achik sebab tak bagi duit belanja kat tunang.…

Kisah Rumah Tangga

Tiba tiba je isteri mengamuk dan menangis, dengan baju kelawar dia terus keluar dari rumah tak balik balik. Rupa rupanya ini yang terjadi.

Hi admin. Nak share cerita juga. Saya menyesal dan benar-benar sudah insaf. Begini ceritanya.Saya ada anak empat orang berumur 5, 4, 2 dan 1 tahun. Saya pun hantu bermain game juga tetapi saya terlampau taksub sampai terabai anak dan isteri dari segi perasaan. Saya seorang yang kedut (ini pengakuan berani ). Bukan sebab saya ada…

Kisah Rumah Tangga

Lepas tahu gaji suami 30 juta sebulan, wanita ini mina dilepaskan kerana suaminya enggan belikannya sebuah rumah. Akhirnya tak sangka ini yang terjadi.

Setiap pasangan yg telah berumah tangga, salah satu keperluan yg menjadi keutamaan adalah tempat tinggal.Saat ini begitu banyak pemaju yg menawarkan konsep rumah murah dan mampu milik. Meskipun demikian tidak semua pasangan yg sudah berkeluarga mampu memenuhi keperluan tersebut. Alasan utamanya, tentu saja soal ekonomi, kerana ada sejumlah wang yg perlu dikeluarkan, dengan jumlah yg…

Kisah Rumah Tangga

Curiga badan isteri banyak kesan biru dan luka. Selepas pasang cctv akhirnya terbongkar apa yang berlaku. Tak sangka rupa rupanya ini yang terjadi pada isteri.

Saya berkahwin dengan isteri sejak 6 tahun yang lalu. Dia adalah wanita pilihan ayah saya. Isteri saya tidak pernah bersekolah sejak kecil. Ayahnya orang Cina (driver lori balak) dan ibunya pula Orang Asli. Mertua tidak berkahwin. Isteri saya diperlekehkan oleh neneknya sejak dari kecil. Kemudian dijaga dan dibesarkan serta bekerja di gerai makan milik bapa…

Kisah Rumah Tangga

Satu malam isteri tunggu suami sebab dah tak tahan, nak minta dilepaskan. Tunggu sampai tertidur, bila terjaga isteri nampak suami dalam bilik ank perempuan. Tak sangka suami buat benda macam tu dengan ank perempuannya.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. BERMULA PERKENALAN DENGAN SI DIA Mesej dari pemuda yang sudah 6 bulan ku kenali. Tua dua tahun dariku. Bermula kenal dari Instagram bisnes tudungku. Dia tawarkan diri untuk jadi jurugambar professional. Kerja sebenarnya, arkitek di sebuah syarikat ternama. Hasil dari gambar-gambar cantik yang diambilnya, bisnes tudung makin bertambah maju. Dalam masa 4…