Doktor kongsi kenangan merawat Baginda Sultan Ahmad Shah sewaktu pertama kali mereka berjumpa penuh dengan gurauan.

Doktor kongsi kenangan rawat Sultan Ahmad Shah. KUALA LUMPUR 22 Mei – Pengalaman merawat Sultan Ahmad Shah mungkin antara kenangan yang tidak boleh dilupakan oleh seorang doktor. Menerusi laman Instragram miliknya, Fua Siang Wan berkongsi kenangan ketika pertama kali bertemu dengan Sultan Ahmad Shah. “Awak adalah doktor untuk wanita, bagaimana anda merawat saya? (dalam nada […]

Continue Reading

Lelaki ini terkejut saat dia terjumpa handbag hitam penuh dengan barang bernilai di tepi dinding sebelah kereta Panamera.

Ganjaran berbuat baik dibulan puasa.Mlm tdi pegi tesco ,masa nk balik nampak la dari jauh 2 orang suami isteri tengah masukkan barang yang dibeli dalam kereta idaman aq.. Panamera beb..Tapi dorang macam tergesa-gesa.. Mungkin nak cepat kot2 ada kes kecemasan.. Aku jalan macam biasa ja pergi dekat kereta.. Kebetulan parking bertentangan dgn kereta diorang.. Elok […]

Continue Reading

Isteri Amar Alfian dedah perbualan wasap sebagai bukti pernyataan suaminya curang dan bukan rekaan semata mata.

EPISOD krisis rumah tangga Ammar Alfian terus berlarutan apabila isterinya, Nelissa Nezam sekali lagi tampil membongkarkan perlakuan curang pelakon itu.Kali ini Nelissa lebih berani apabila turut mendedahkan perbualan menerusi aplikasi Whatsapp antara mereka berhubung isu berkenaan. Menerusi posting di Instastory, Nelissa mendakwa suaminya itu memutar belit permohonan maaf yang dibuat sebelum ini.“Saya tidak akan duduk […]

Continue Reading

Isteri kenakan bayaran apabila bersama,disebabkan geram dengan perangai suami yang asyik berkira dan kedekut.

“Min tolong siarkan luahan aku ni min. Aku gadis berasal dari Sabah. Bernikah dengan suamiku, orangnya dari Selangor. Kerjaya bagus, punya wang gaji tetap.Suami Terlalu Berkira!“Tak tau mau luah macamana, suami aku tu jenis tak bekira tapi kalau beli keperluan dia jer laa..Keperluan aku? Memang dia banyak alasan!.” Yang murah-murah sudahlah.Kalau beli makanan anak bini […]

Continue Reading

Kantoi lelaki ini sanggup cetak duit palsu berjumlah Rm4000 semata mata untuk buat majlis kahwin.

Tindakan terdesak akhirnya mengundang padah apabila seorang penjawat awam mengambil jalan mudah dengan mencetak wang palsu bernilai RM4 ribu menggunakan mesin pencetak di kuartersnya awal bulan ini.Menerusi Berita Harian, suspek berusia 28 tahun itu membuat laporan polis kononnya wang yang dikeluarkan dari mesin pengeluaran wang automatik (ATM) bank di Sibu adalah palsu. Harap dapat wang […]

Continue Reading

Wanita ini kehilangan anak dalam kandungan disebabkan badan gemuk obesiti dan berat mencecah 80kg.

Foto sekadar hiasan.Assalamualikum semua. Kenalkan aku N, berumur 27 tahun. Aku isteri dan ibu.Kalian mesti dah boleh agak dari tajuk atas tu kan? Aku bukan nak kondem orang gemuk, sebab aku pun pernah gemuk dan obesiti. Aku cuma nak share, kenapa aku kurus dan bagaimana. Ceritanya bermula pada tahun 2015, selepas berkahwin aku bunting pelamin. […]

Continue Reading

Kahwin muda,sanggup lari dekat Kelantan disebabkan takut mak ayah tak bagi restu,tak sampai setahun berumahtangga kini mereka mengalami masalah teruk.

Foto sekadar hiasan.Assalammualaikum…semua da berbuka puasa ke tu? korang masak ke beli kt bazar je hari ni? Aku rini kena tolong masak petang tadi sambal udang petai…Along balik, anak kesayangan mak aku tu…ermm…Ok sebenarnya cerita saya ni lebih utk kesedaran orang ramai terutamanya golongan perempuan berfikir dua kali sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin di usia […]

Continue Reading

Netizen sindir Elfira Loy suruh suami siang ikan,sedangkan sanding sampai 5 kali.

Setelah hampir lima bulan berkahwin, ini adalah kali pertama pelakon Elfira Loy menyambut bulan Ramadan bersama suami tersayang, Faris Khairul Anuar.Kini dah lima bulan pasangan pengantin, Elfira Loy dan suami, Faris Anuar berkahwin.Pastinya Elfira Loy akan kerap ke dapur, bagi menyediakan juadah berbuka puasa dan sahur bersama suami. Semalam, pelakon ini telah memuat naik foto […]

Continue Reading

Wanita ini kongsi kisah disebalik kehidupannya,bukan sahaja roti john malah nak beli martabak pun mereka tidak mampu.

KUANTAN -“Tiap-tiap hari anak minta saya belikan martabak sebagai juadah berbuka, tapi saya tak mampu,” demikian kata Nor Azuha Wan Muda, 35.Ibu kepada empat anak ini mengakui tersentuh hati setiap kali berbuka kerana gagal memenuhi permintaan anak sulungnya, Mohd Shukri Abdullah,10. Menurutnya, setiap hari, mereka sekeluarga berbuka dengan nasi putih dan ikan masin begitu juga […]

Continue Reading