Selama 4 tahun suami gagal hamilkan isteri akhirnya diketahui sebab setelah jumpa doktor pakar

Kebingungan pasangan suami isteri ini yang sudah berusaha selama empat tahun untuk mendapatkan cahaya mata akhirnya terjawab apabila doktor menjelaskan si suami tersilap ‘pintu’ selama tempoh itu. Pasangan suami isteri masing-masing berusia 26 tahun dan 25 tahun dari Bijie, China itu mengambil keputusan untuk bertemu dengan doktor pada awal tahun ini untuk menjalani pemeriksaan jika […]

Continue Reading

Setiap tahun akan ada sumbangan tahlil buat adiknya yang mualaf membuatkan orang ramai terharu

Bulan Ramadan sememangnya dinanti-nantikan umat Islam kerana ganjaran yang berlipat ganda menanti bagi setiap amal kebaikan yang dilakukan. Keindahan bulan yang mulia ini juga menyaksikan pertembungan amalan masyarakat berlainan agama tetapi saling menghormati antara satu sama lain. “Setiap tahun pada Ramadan dia akan bagi wang untuk bacaan tahlil adiknya di surau. Walaupun berlainan agama, mungkin […]

Continue Reading

3 beradik sedang seronok bermain mercun dengan tak sengaja terlihat susuk tubuh berselubung kain putih dan berdiri memandang mereka.

“Long….bulan posa ni ada hantu tak?” “Maaaana ada hantu. Setan kan kena lokap?! “ Jawab Kak Ti yang sedang membonceng basikal abang Ngah di belakang. Aku pula membonceng RXS abang Long. “Sapa kata tadaaakk?? Yang kena gari tu setan. Jin ada jugak.” Jawab abang Long sambil menekan pedal basikal membelah lorong kampung yang gelap. Hari […]

Continue Reading

Doktor kongsi kenangan merawat Baginda Sultan Ahmad Shah sewaktu pertama kali mereka berjumpa penuh dengan gurauan.

Doktor kongsi kenangan rawat Sultan Ahmad Shah. KUALA LUMPUR 22 Mei – Pengalaman merawat Sultan Ahmad Shah mungkin antara kenangan yang tidak boleh dilupakan oleh seorang doktor. Menerusi laman Instragram miliknya, Fua Siang Wan berkongsi kenangan ketika pertama kali bertemu dengan Sultan Ahmad Shah. “Awak adalah doktor untuk wanita, bagaimana anda merawat saya? (dalam nada […]

Continue Reading

Lelaki ini terkejut saat dia terjumpa handbag hitam penuh dengan barang bernilai di tepi dinding sebelah kereta Panamera.

Ganjaran berbuat baik dibulan puasa.Mlm tdi pegi tesco ,masa nk balik nampak la dari jauh 2 orang suami isteri tengah masukkan barang yang dibeli dalam kereta idaman aq.. Panamera beb..Tapi dorang macam tergesa-gesa.. Mungkin nak cepat kot2 ada kes kecemasan.. Aku jalan macam biasa ja pergi dekat kereta.. Kebetulan parking bertentangan dgn kereta diorang.. Elok […]

Continue Reading

Isteri Amar Alfian dedah perbualan wasap sebagai bukti pernyataan suaminya curang dan bukan rekaan semata mata.

EPISOD krisis rumah tangga Ammar Alfian terus berlarutan apabila isterinya, Nelissa Nezam sekali lagi tampil membongkarkan perlakuan curang pelakon itu.Kali ini Nelissa lebih berani apabila turut mendedahkan perbualan menerusi aplikasi Whatsapp antara mereka berhubung isu berkenaan. Menerusi posting di Instastory, Nelissa mendakwa suaminya itu memutar belit permohonan maaf yang dibuat sebelum ini.“Saya tidak akan duduk […]

Continue Reading

Isteri kenakan bayaran apabila bersama,disebabkan geram dengan perangai suami yang asyik berkira dan kedekut.

“Min tolong siarkan luahan aku ni min. Aku gadis berasal dari Sabah. Bernikah dengan suamiku, orangnya dari Selangor. Kerjaya bagus, punya wang gaji tetap.Suami Terlalu Berkira!“Tak tau mau luah macamana, suami aku tu jenis tak bekira tapi kalau beli keperluan dia jer laa..Keperluan aku? Memang dia banyak alasan!.” Yang murah-murah sudahlah.Kalau beli makanan anak bini […]

Continue Reading