Respon Norman Hakim terhadap netizen yang mahu merisik anak dara beliau yang terkenal dengan kejelitaannya.

Anak Dara Norman Hakim ‘Dirisik’.Tidak dinafikan, anak-anak aktor Norman Hakim dan bekas isterinya, Abby Abadi semakin mendapat tumpuan ramai lewat ini.Sebelum ini, anak sulung mereka, Mohamed Danish Hakim, 14, memenuhi tajuk berita portal hiburan kerana terpilih antara 10 pelajar yang diberi peluang melanjutkan pengajian hafazan di Turki. Kini giliran Marissa Dania Hakim, 13, pula mencetus […]

Continue Reading

Isteri Amar Alfian dedah perbualan wasap sebagai bukti pernyataan suaminya curang dan bukan rekaan semata mata.

EPISOD krisis rumah tangga Ammar Alfian terus berlarutan apabila isterinya, Nelissa Nezam sekali lagi tampil membongkarkan perlakuan curang pelakon itu.Kali ini Nelissa lebih berani apabila turut mendedahkan perbualan menerusi aplikasi Whatsapp antara mereka berhubung isu berkenaan. Menerusi posting di Instastory, Nelissa mendakwa suaminya itu memutar belit permohonan maaf yang dibuat sebelum ini.“Saya tidak akan duduk […]

Continue Reading

Pekerjaaan bakal suami sebagai penternak kambing diketawakan oleh adik beradik yang lain.

Foto sekadar hiasan.Salam ramadhan. Bila terkenangkan wajahnya, putih mulus dia. Kulit putih bersih yang diwarisi daripada pemergian nenek. Dalam adik beradik kami, dia saja yang istimewa. Saat dia baru lahir, saya bagaikan cemburu lihat betapa comelnya dia. Rambut hitam lebat dia. Usia dia baru beberapa jam, dia sudah pandai senyum. Senyum manis yang sampai kini […]

Continue Reading

Isteri kenakan bayaran apabila bersama,disebabkan geram dengan perangai suami yang asyik berkira dan kedekut.

“Min tolong siarkan luahan aku ni min. Aku gadis berasal dari Sabah. Bernikah dengan suamiku, orangnya dari Selangor. Kerjaya bagus, punya wang gaji tetap.Suami Terlalu Berkira!“Tak tau mau luah macamana, suami aku tu jenis tak bekira tapi kalau beli keperluan dia jer laa..Keperluan aku? Memang dia banyak alasan!.” Yang murah-murah sudahlah.Kalau beli makanan anak bini […]

Continue Reading

Kawan pertikaikan kenapa kahwin dengan laki tak hensem,berkulit hitam dan bulat sehingga anggap status suami kaya sedangkan cuma berniaga air tepi jalan.

Foto sekadar hiasan..Assalamualaikum semua. Baru2 ni aku ada tengok video noh hujan bercerita tentang diri dia dan isteri dia, dia ada panggil mizz nina “isteri dari syurga” dan aku tersenyum rupanya bukan aku seorang yang pernah terdetik panggilan ni untuk pasangan. Aku dah berkahwin selama 5 tahun masih tak dikurniakan anak lagi, aku dan suami […]

Continue Reading

Anak yatim piatu dilayan seperti hamba abdi oleh makcik sendiri,semasa hari pernikahan rupanya makcik pasang niat kahwinkan suami wanita ini dengan anaknya.

Foto sekadar hiasan.Salam semua,da masuk 14 ramadhan kita pada mlm ni.Harap kita memperoleh ibadah puasa yang diberkati dan diredhai olehNYA.Opss sebelum terlupa nama aku Suhana (nama samaran) berumur 24 tahun dan sudah berkahwin dengan seorang anggota tentera. Tentera tao suami aku,hensem..rambut petak, kemas..dan yg paling penting dia berdisplin dan dia sayang kan aku dgn seadanya. […]

Continue Reading

Kantoi lelaki ini sanggup cetak duit palsu berjumlah Rm4000 semata mata untuk buat majlis kahwin.

Tindakan terdesak akhirnya mengundang padah apabila seorang penjawat awam mengambil jalan mudah dengan mencetak wang palsu bernilai RM4 ribu menggunakan mesin pencetak di kuartersnya awal bulan ini.Menerusi Berita Harian, suspek berusia 28 tahun itu membuat laporan polis kononnya wang yang dikeluarkan dari mesin pengeluaran wang automatik (ATM) bank di Sibu adalah palsu. Harap dapat wang […]

Continue Reading

Kahwin muda,sanggup lari dekat Kelantan disebabkan takut mak ayah tak bagi restu,tak sampai setahun berumahtangga kini mereka mengalami masalah teruk.

Foto sekadar hiasan.Assalammualaikum…semua da berbuka puasa ke tu? korang masak ke beli kt bazar je hari ni? Aku rini kena tolong masak petang tadi sambal udang petai…Along balik, anak kesayangan mak aku tu…ermm…Ok sebenarnya cerita saya ni lebih utk kesedaran orang ramai terutamanya golongan perempuan berfikir dua kali sebelum mengambil keputusan untuk berkahwin di usia […]

Continue Reading

Isteri Amar Alfian dedah kelakuan suaminya yang kantoi curang ketika dirinya sedang mengandung 6 bulan.

Isteri kepada pelakon Ammar Alfian, Nelissa Nezam mendakkwa suaminya cuurang ketika dirinya sedang hamil enam bulan.Pendedahan terbabit dibuat oleh Nelissa menerusi sebuah entri terbaru di akaun Instagram miliknya.Nelissa memuat naik foto alat penguji kehamilan bersama kapsyen panjang lebar. “This Ramadan has tested me in ways I never thought I would be tested… Unfortunately I found […]

Continue Reading

Netizen sindir Elfira Loy suruh suami siang ikan,sedangkan sanding sampai 5 kali.

Setelah hampir lima bulan berkahwin, ini adalah kali pertama pelakon Elfira Loy menyambut bulan Ramadan bersama suami tersayang, Faris Khairul Anuar.Kini dah lima bulan pasangan pengantin, Elfira Loy dan suami, Faris Anuar berkahwin.Pastinya Elfira Loy akan kerap ke dapur, bagi menyediakan juadah berbuka puasa dan sahur bersama suami. Semalam, pelakon ini telah memuat naik foto […]

Continue Reading