Wanita ini isteri ke 2 yang bahagia. Tetapi bila dia datang ke rumah isteri pertama, isteri pertama sering kuncikan diri dalam bilik hingga wanita ini balik.

Assalamualaikum. Terima kasih sekiranya confession ini disiarkan. Terfikir untuk membuat pengakuan selepas membaca pengakuan seorang wanita bergelar isteri pertama yang sangat positif seminggu dua yang lepas. Dalam hati berkata, wanita ini sebaik madu saya. Ya… Saya adalah isteri kedua. Perkahwinan kami kini alhamdulillah menjangkau usia 11 tahun. Ketika bernikah, usia saya 31 tahun, suami 37 […]

Continue Reading

Suami menyesal dan melutut depan isteri pertama, selepas merasa nikmat kahwin bersama isteri muda.

Perkahwinan itu tujuannya untuk ibadah bukan hanya untuk suka-suka sahaja. Ia menyatukan dua hati yang tentunya berlainan latar belakang dan cara hidup. Islam mensyariatkan perkahwinan untuk memenuhi naluri fitrah semula jadi manusia. Ia juga merupakan satu pengiktirafan sebuah ikatan yang sah dan halal. Perkahwinan itu tujuannya untuk ibadah bukan hanya untuk suka-suka sahaja. Ia menyatukan […]

Continue Reading

Memang nikahi isteri kedua tanpa izin isteri pertama, tapi bernikah dengan isteri kedua dengan cara yang terhormat.

Kisah ini aku lalui sendiri. Ya, aku sblm ini ada dua isteri. Isteri pertama berpelajaran tinggi dan berjawatan besar, dan isteri kedua lepasan SPM sahaja serta anak yatim sejak usia 16 tahun. Memang aku nikah kedua tanpa izin isteri pertama. Tapi aku nikah kali kedua dengan terhormat, bukan kawin seberang atau tanpa persetujuan keluarga isteri […]

Continue Reading

Usia bukan penghalang. Gadis cantik ini bakal nikahi duda 30 tahun lebih tua.

Gambar hanyalah sekadar hiasan. Sebalik kemanisan cinta itu, Raduan Yaakob, 50, boleh dikatakan cukup bertuah apabila berjaya menawan hati seorang gadis, Nor Fatim Aisyah Mohd. Noor yang jauh lebih muda sebagai peneman hidup. Malah pesara kerajaan itu juga sama sekali tidak menyangka akan menamatkan zaman dudanya apabila bakal melangsungkan perkahwinan dengan gadis berusia 20 tahun […]

Continue Reading

Selama 4 tahun suami gagal hamilkan isteri akhirnya diketahui sebab setelah jumpa doktor pakar

Kebingungan pasangan suami isteri ini yang sudah berusaha selama empat tahun untuk mendapatkan cahaya mata akhirnya terjawab apabila doktor menjelaskan si suami tersilap ‘pintu’ selama tempoh itu. Pasangan suami isteri masing-masing berusia 26 tahun dan 25 tahun dari Bijie, China itu mengambil keputusan untuk bertemu dengan doktor pada awal tahun ini untuk menjalani pemeriksaan jika […]

Continue Reading

Rupanya Ina dipukau suami selama 7 tahun berkahwin. Terbongkar setelah terserempak dengan Izam yang menegurnya nampak seperti patung bergerak

Bila dah tak ada sesiapa barulah senang nak bercerita kan? Soal ina 32 tahun yang kahwin dengan seorang lelaki bernama syamsul dan kini sudah pun memiliki seorang anak perempuan berusia 6 tahun dan berada ditadika batrisyia namanya. “ada yang ingin saya kongsi, pikiran buntu, tidak tahu hendak membuat keputusan, saya tak tahu apakah perlu saya […]

Continue Reading

Seorang suami meminta poligami kerana 15 tahun usia perkahwinan tetapi isterinya tak mampu beri zuriat, padahal doktor dah sahkan dua dua tiada masalah

Baru-baru ini ada cerita yang di muat naik oleh pemilik laman mukabuku Wan Nurul Hani betul-betul terjadi di kalangan masyarakat kita. Ada juga kisah ini terjadi di kalangan keluarga dan sahabat handai kita.K erana terlalu mengikutkam naffsu lelaki, Seorang lelaki telah buat keputusan berpoligami dengan alasan isteri tidak dapat memberikan zuriat setelah 15 tahun perkahwinannya […]

Continue Reading

Terpaksa ceraikan isteri lepas 2 bulan nikah bila baca wasap seorang lelaki mengaku isteri mengandungkan anak dia.

Assalamualaikum admin. Saya ingin berkongsi cerita saya. Cerita ni, menarik untuk dijadikan iktibar pada semua. Sediakan popcorn, onde-onde, atau pisang goreng, sebab cerita nie panjang. Saya lelaki, umur lingkungan 30 tahun, baru berstatus duda, berasal dari utara. Hobi saya hanya 3 benda, mancing, main game dan futsal. Selain tu saya tak keluar rumah. Bole kata […]

Continue Reading