Suami kantoi curang dengan rakan sekerja sehingga isteri nak failkan cerai rupa rupanya disebabkan sihir pemisah.

Foto sekadar hiasan..Assalamualaikum . Cukup aku kenalkan diri sebagai Dian. Aku berumur 35 tahun, dan begitu juga suami. Sebenarnya banyak kali juga aku fikir sama ada nak kongsikan masalah ni atau tak.Dah hampir sebulan aku berendam air mata kerana terluka dan kecewa dengan sikap suami aku kali ini. Ya Allah, kali ini dugaan untuk aku […]

Continue Reading

Kisah 3 beradik selepas solat terawih meneruskan misi bermain mercun katak terhenti saat lihat dua susuk tubuh berkelubung kain putih berdiri,memandang dan menghampiri mereka.

Foto sekadar hiasan.“Long….bulan posa ni ada hantu tak?”“Maaaana ada hantu. Setan kan kena lokap?! “ Jawab Kak Ti yang sedang membonceng basikal abang Ngah di belakang. Aku pula membonceng RXS abang Long.“Sapa kata tadaaakk?? Yang kena gari tu setan. Jin ada jugak.” Jawab abang Long sambil menekan pedal basikal membelah lorong kampung yang gelap. Hari […]

Continue Reading

Isteri tak sangka rupanya disebalik mimpi yang dialaminya ternyata benar,dan suami siap cium sembah kaki isteri mengaku perbuatan sejarah hitamnya itu.

Foto sekadar hiasan.Saya mawar, lewat 20an, sudah berkahwin. Alhamdulillah usia. Perkahwinan kami baru 2 tahun.. masih jauh perjalan kami. Tujuan sy buat luahan ini mengharapkan andai ada yg sudi membantu saya. Saya cuba ringkaskan cerita saya yer. 2016, saya berkahwin dgn cinta pertama sy, semoga menjadi cinta terakhir, Insya Allah.. segalanya indah di awal perkahwinan. […]

Continue Reading

Anak Ezzaty Abdullah jatuh di tempat adanya makhluk ghaib muncul.

Pelakon Ezzaty Abdullah, telah melalui detik yang agak cemas apabila anaknya perempuannya, Harum Dahlia telah terjatuh di tangga sehingga mengalami caiaran merah pada bahagian gusi.Lebih merisaukan dirinya apabila kanak-kanak berusia setahun lima bulan itu jatuh di tempat sama yang mana sebelum ini menyaksikan kemunculan kelibat atau makhluk ghaib ketika bergambar bersama Harum dirakam, penghujung tahun […]

Continue Reading

Mata atuk terbeliak minta kunci sampai nak pecah pintu rumah,pelik kawan atuk sanggup datang jalan kaki semata mata ajak atuk keluar jalan jalan.

Foto sekadar hiasan..Atuk dan nenek aku ni tinggal sekampung dengan aku. Selang tiga buah rumah je. Atuk aku ni seorang yang sangat berani dan sangat garang. Dia berketurunan pendekar.Dia boleh tidur kat belakang rumah sorang-sorang semata-mata nak tunggu lembu dia sebab masa tu memang banyak kes ambik lembu kat kampung aku. Jalan tengah-tengah malam. Dia […]

Continue Reading

Video jangan bagi anak main cermin malam malam lagi, naik bulu roma lepas tonton video ini

Seorang bapa berpesan agar jangan biarkan anak bermain di hadapan cermin pada waktu malam. Nasrullah Napi memuat naik status tersebut dalam Facebook miliknya susulan kejadian aneh terjadi ke atas anaknya sendiri. “Jangan bagi anak main cermin malam-malam. “Kalau tak ini lah jadinya,” tulisnya yang turut memuat naik rakaman video sebagai bukti. Difahamkan, ketika kejadian dia […]

Continue Reading

Nenek kebayan dicekup, Video pakar tangkap jin dedah dialog dengan penunggu hutan, perakam dan tiga anak itu sudah diracun

PENULARAN video penampakan kelibat nenek kebayan di sebuah kawasan rekreasi dipercayai di Lata Ulu Kenas, Kuala Kangsar, Perak baru-baru ini menggemparkan masyarakat. Kelibat itu dirakam oleh seorang wanita yang kebetulan sedang membuat rakaman tiga anaknya yang sedang mandi sebelum muncul nenek kebayan itu sedang berjalan di atas batu di bahagian seberang jeram. Lebih menyeramkan ketika […]

Continue Reading