Kisah Rumah Tangga

Gadis geram tengok suami orang hensem sampai sanggup jumpa bomoh. Sailang suami orang tapi akhirnya tak sangka ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN.

Assalamualaikum. semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu. saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala2 model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan pelajaran dan segulung degre yang saya ada.

Saya ditawarkan bekerja sebagai pegawai kerajaan, Alhamdulillah juga, bisnes restoran saya semakin maju, saya mampu mengupah beberapa orang pekerja untuk membantu saya kerana saya juga sibuk bekerja, Kisah bermula apabila saya bercuti kerja selama sebulan, saya mengabiskan masa yang ada untuk restoran saya. saya melayan pelanggan saya,

beramah mesra dengan mereka, ada sepasang keluarga yang menjadi pelangan tetap saya, setiap malam seminggu mesti mereka datang ke sini, saya suka tengok pasangan bahagia ini, suami, isteri dan seorang anak mereka yang sangat comel dan isterinya tunggu hari untuk melahirkan anak..

Saya bawa mereka berbual bual, rupanya suaminya dari negeri borneo, isterinya pula dari selatan, setiap kali mereka datang, setiap kali kami berbual, lama2 kami seperti sahabat, masa birthday saya, mereka turut hadir kerana saya menjemput mereka.. semakin hari, hubungan kami semakin rapat, saya sering kerumah mereka dan mereka juga sering bertemu dan melepak dengan saya….

Ya saya tahu, saya dah mula jatuh cinta pada suami dia, sebab saya tengok suaminya sangat bertangungjawab, selalu hadiahkan isteri, pegang tangan isteri, tolong isteri buat kerja, jaga anak.. yang pasti lelaki ini cukup sempurna di mata saya, saya mula memikat dia, tapi dia menolak saya..

Saya lebih banyak kelebihan dari isteri dia, isteri dia tua dari saya, bertudung labuh macam nenek nenek, suri rumah pula. Sedangkan saya, seribu kali lebih baik, saya bekerjaya, saya ada kereta,ada rumah dan penampilan saya sangat menarik. Saya minta maaf kat suami dia, saya bagi tahu padanya yang saya tidak memikatnya lagi,

tapi dengan satu syarat kami mesti bersahabat macam biasa. namun dalam hati saya bertekad, saya tetap akan dapatkan dia dengan cara apa sekalipun.. dalam diam saya mula mendekati lebih mendalam pada isterinya, saya nak tahu apa yang suaminya suka, apa yang dia tak suka, perkara wajib bagi saya adalah berjumpa mereka..

Saya juga menawarkan isterinya bekerja dengan saya. Saya bagi gaji yang cukup besar.. tapi suaminya tidak setuju isterinya bekerja..Walau apa cara sekali pun suaminya tetap setia dengan isterinya, saya sangup jadi isteri kedua, tapi suaminya langsung tidak berminat pada saya, sampai satu tahap saya jumpa orang berubat..

Saya nak orang berubat itu buat sampai dia bersujud ke pangkuan saya, bila mereka datang ke sini, saya yang layan, air yang mereka order saya yang buat.. dalam air suaminya, saya meletakkan cecair merah dari tubuh saya yang telah dibuat oleh orang berubat.. Alhamdulillah Lama kelamaan, suaminya mula terkejar kejarkan saya.

Terbaik lah bomoh yang saya jumpa ni, sekarang dia mula mula mendekati saya, semakin mereka datang kesini, semakin saya letakkan benda kotor saya ke dalam minumannya. akhirnya dia sujud di kaki saya, dia sendiri datang bertemu saya, peluk cium saya, katanya dia tak boleh lupakan saya, sayang saya sangatsangat..

Saya beritahu kepada dia, kalau sayang saya, kawinlah dengan saya, saya terima jika menjadi isteri kedua. Namun isterinya menolak, isterinya hamun saya, katanya saya perosak rumah tangga, perampas dan perempuan murahan. Saya tak rampas laki dia, saya cuma nak menumpang kasih, isterinya malukan saya, aibkan saya.

Akhirnya saya suruh dia memilih, saya atau isterinya.. Alhamdulillah dia memilih saya. Selepas saja siap urus kes perpisahan mereka, kami terus kawin, masa tu dia tak cukup duit, demi sayang dan cinta pada dia, saya keluarkan duit untuk berkahwin. Akhirnya dia jadi hak milik saya, selepas kami kawin, perempuan tu melahirkan anak, dia suruh suami melawat, tapi saya menghalang suami dan suami menurut semua kata saya..

Dan akhirnya saya mengandung, Alhamdulilah, tapi kebahagiaan kami hanya sementara, suami saya di sah kan sakit teruk tahap 4. Saya buntu tak tahu nak buat apa, doktor cakap nyawa suami hanya tingal 1 tahun, kenapa Allah beri ujian ini? Saya tak nak kehilangan suami saya, dia hak milik saya.

Selama suami sakit, saya stop beri dia makan benda kotor saya, tapi kalau saya berhentikan, suami saya akan tercari cari isterinya. jadi saya terpaksa berikan.. perempuan tu ada datang melawat. Tapi saya tak beri dia jumpa suami saya.. dan saya terpaksa beri ubat tu pada suami walaupun dia sakit.. saya tak mahu cinta pada saya beralih arah.. saya sayangkan keluarga saya, dan saya bakal melahirkan anak. Doakan kami.. doakan agar suami saya cepat sembuh.. terima kasih..

Sumber: coretanmedia