Video, kerana terlalu lama simpan rindu yang mendalam, kembar ini merayu menangis untuk mak ayahnya kembali pada mereka menerusi rancangan Malaysia Hari Ini

Alangkah pilunya, dikala kanak-kanak lain gembira berada disamping orang tua mereka, lain kisahnya buat pasangan kembar ini apabila ditinggalkan oleh ibu mereka tanpa khabar berita. Kisah malang pasangan kembar, Mohd  khairul Danish dan Mohd Khairul Danial, 11, itu diketahui menerusi rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) di TV3, apabila mereka diundang sebagai tetamu jemputan. Ibu pergi […]

Continue Reading

Bila susu badan dipam, susu berwarna hijau kebiru biruan. Ayu Raudhah terpaksa hentikan penyusuan pada bayinya

Pelakon Ayu Raudhah terpaksa menghentikan penyusuan baby nya yang baru berusia tujuh bulan pada Januari 2018. Bukan sengaja tapi terpaksa kerana susunya yang dipam berwarna hijau kebiruan dan sudah jadi racvn kesan daripada pengambilan ubat dan antibi0tik akibat jangkittan kvman pada parv2 selepas menjalani operation apendiiks. “Lepas 0peration ingatkan dah ok tapi rupanya masih sakiit. […]

Continue Reading

Chef Wan berkata tidak pernah sangka dalam hidup dibayar sebanyak Rm25,000 hanya untuk sajian mi rebusnya sahaja

Chef Selebriti Redzuawan Ismail atau lebih mesra dipanggil Chef Wan bercerita tentang pengalaman beliau sepanjang mengenali Paduka Ayahanda Sultan Haji Ahmad Shah serta bersama kerabat di Raja Pahang yang begitu rapat sedari kecil. Menurut Chef Wan, kenangan berurusan dengan Sultan Pahang kelima itu ketika menjadi chef dan memasak sendiri aneka juadah di majlis-majlis makan malam […]

Continue Reading

Respon Norman Hakim terhadap netizen yang mahu merisik anak dara beliau yang terkenal dengan kejelitaannya.

Anak Dara Norman Hakim ‘Dirisik’.Tidak dinafikan, anak-anak aktor Norman Hakim dan bekas isterinya, Abby Abadi semakin mendapat tumpuan ramai lewat ini.Sebelum ini, anak sulung mereka, Mohamed Danish Hakim, 14, memenuhi tajuk berita portal hiburan kerana terpilih antara 10 pelajar yang diberi peluang melanjutkan pengajian hafazan di Turki. Kini giliran Marissa Dania Hakim, 13, pula mencetus […]

Continue Reading

Doktor kongsi kenangan merawat Baginda Sultan Ahmad Shah sewaktu pertama kali mereka berjumpa penuh dengan gurauan.

Doktor kongsi kenangan rawat Sultan Ahmad Shah. KUALA LUMPUR 22 Mei – Pengalaman merawat Sultan Ahmad Shah mungkin antara kenangan yang tidak boleh dilupakan oleh seorang doktor. Menerusi laman Instragram miliknya, Fua Siang Wan berkongsi kenangan ketika pertama kali bertemu dengan Sultan Ahmad Shah. “Awak adalah doktor untuk wanita, bagaimana anda merawat saya? (dalam nada […]

Continue Reading

Lelaki ini terkejut saat dia terjumpa handbag hitam penuh dengan barang bernilai di tepi dinding sebelah kereta Panamera.

Ganjaran berbuat baik dibulan puasa.Mlm tdi pegi tesco ,masa nk balik nampak la dari jauh 2 orang suami isteri tengah masukkan barang yang dibeli dalam kereta idaman aq.. Panamera beb..Tapi dorang macam tergesa-gesa.. Mungkin nak cepat kot2 ada kes kecemasan.. Aku jalan macam biasa ja pergi dekat kereta.. Kebetulan parking bertentangan dgn kereta diorang.. Elok […]

Continue Reading

Isteri Amar Alfian dedah perbualan wasap sebagai bukti pernyataan suaminya curang dan bukan rekaan semata mata.

EPISOD krisis rumah tangga Ammar Alfian terus berlarutan apabila isterinya, Nelissa Nezam sekali lagi tampil membongkarkan perlakuan curang pelakon itu.Kali ini Nelissa lebih berani apabila turut mendedahkan perbualan menerusi aplikasi Whatsapp antara mereka berhubung isu berkenaan. Menerusi posting di Instastory, Nelissa mendakwa suaminya itu memutar belit permohonan maaf yang dibuat sebelum ini.“Saya tidak akan duduk […]

Continue Reading

Pekerjaaan bakal suami sebagai penternak kambing diketawakan oleh adik beradik yang lain.

Foto sekadar hiasan.Salam ramadhan. Bila terkenangkan wajahnya, putih mulus dia. Kulit putih bersih yang diwarisi daripada pemergian nenek. Dalam adik beradik kami, dia saja yang istimewa. Saat dia baru lahir, saya bagaikan cemburu lihat betapa comelnya dia. Rambut hitam lebat dia. Usia dia baru beberapa jam, dia sudah pandai senyum. Senyum manis yang sampai kini […]

Continue Reading

Cetak Rm4,000 duit palsu nak buat majlis kahwin, akhirnya kantoi.

Tindakan terdesak akhirnya mengundang padah apabila seorang penjawat awam mengambil jalan mudah dengan mencetak wang palsu bernilai RM4 ribu menggunakan mesin pencetak di kuartersnya awal bulan ini. Menerusi Berita Harian, suspek berusia 28 tahun itu membuat laporan polis kononnya wang yang dikeluarkan dari mesin pengeluaran wang automatik (ATM) bank di Sibu adalah palsu. Harap dapat […]

Continue Reading

Isteri kenakan bayaran apabila bersama,disebabkan geram dengan perangai suami yang asyik berkira dan kedekut.

“Min tolong siarkan luahan aku ni min. Aku gadis berasal dari Sabah. Bernikah dengan suamiku, orangnya dari Selangor. Kerjaya bagus, punya wang gaji tetap.Suami Terlalu Berkira!“Tak tau mau luah macamana, suami aku tu jenis tak bekira tapi kalau beli keperluan dia jer laa..Keperluan aku? Memang dia banyak alasan!.” Yang murah-murah sudahlah.Kalau beli makanan anak bini […]

Continue Reading