Artis

Sanggup buat publisiti murahan dengan berpakaian macam tu, tak sangka gara gara pakaian Ardell dan Nadzmi, mereka dikritik hebat oleh warganet

Sebelum ini, ramai yang kurang mengenali kedua mereka kerana tidak pernah muncul dalam sebarang drama sebagai teraju utama. Tetapi selepas berkahwin, rezeki mereka kian bertambah sehinggalah Nadzmi juga telah pun menjadi pelakon utama bagi filem ‘Anak Perjanjian Syaitan’ yang kini sedang ditayangkan di pawagam tempatan. Sejak berkahwin, pasangan Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa semakin popular…

Perkahwinan

Gara gara isteri hantar lauk kat jiran lelaki dan beri layanan terbaik lagi, suami berdendam sehinggakan isteri tak sangka ini yang suaminya lakukan untuk balas dendam

Assalamualaikum. Aku seorang isteri usia hujung 40-an. Namun aku tidak segan menyiarkan di sini buat pengajaran. Buat ketika ini aku memunasabah diri. Munasabah diri yang malang, tidak dikasihi suami walau telah lama berumah-tangga. Suami cuba menduakan aku. Ringkasnya disebabkan suami tidak mendapat layanan budi bahasa yang baik daripada aku. Itu sahaja. Layanan lain yang tidak…

Seram

Mulanya pemandu Grab berkeras ada seorang je pelanggan dalam keretanya, tapi terkejut saat tengok gambar kelibat dengan muka yang sangat jelas, terus dia tergamam

Apabila seorang diri menunggang sebuah kereta Grab sahaja, amat takut bertemu dengan orang jahat, atau pemandu yang tidak berniat baik! Walau bagaimanapun, selain perkara tersebut yang menakutkan, semua orang juga takut menemui beberapa “penumpang tambahan” yang tidak tahu muncul dari mana! Terdahulu, seorang lelaki dari Filipina, Sam Andrew Lee, menulis di dalam facebook, memberitahu tentang…

Artis

Setelah lama mendiamkan diri, tak sangka ini keadaan Felix Af 3 terkini menyebabkan dia kurang keluar di kaca tv, lain sangat dari dulu dengan sekarang

MASIH ingatkan peminat seni terhadap naib juara program realiti Akademi Fantasi (AF) musim ketiga ini? Sementelah, wajahnya hampir lapan tahun tidak mewarnai industri seni tempatan. Bukan sengaja menyepikan diri daripada bidang seni, sebaliknya figura berusia 34 tahun ini selesa memberikan perhatian kepada kerjayanya di negeri di bawah bayu, Sabah yang merupakan negeri kelahirannya. Di temui di…

Artis Kehidupan

Tak sangka selepas 5 hari pemergian ank, Fauziah Nawi bongkarkan Pitt Hanif memang dah berpakat dengan ayah untuk tinggalkan dirinya

GENAP lima hari pemergian anak tercinta iaitu Mohd Firdaus Mohd Hanif atau lebih dikenali sebagai Pitt Hanif, pelakon Fauziah Nawi reda dan menerima ketentuan takdir itu dengan hati terbuka. Menurut Fauziah, 66, Pitt merupakan seorang anak yang baik dan menghorm4ti dirinya sebagai seorang ibu. “Alhamdulillah… syukur kerana meminjamkan Mohd Firdaus Mohd Hanif kepadaku sebagai ibunya, Ya…

Seram

Tersewa rumah berhantu, kawan kawan selamba bawak makwe dorang datang rumah, tak sangka sesuatu berlaku selepas itu sangat menakutkan

12 lelaki ini tidak menyangka, rumah sewa yang disewa dengan harga murah itu rupa-rupanya sudah ‘berpenghuni’ sehingga ada di antara mereka telah diganggu. Pada awalnya, mereka sudah mengetahui rumah sewa itu telah lama ditinggalkan kerana secara kebetulan mereka ternampak pemiliknya menebas semak di rumah tersebut sebelum disewakan kepada mereka. Oleh kerana tiada pilihan lain, mereka…

Kehidupan

Gara gara beli sofa secara online lelaki ini tergamam dan menangis tersedu sedu apabila sofa selamat sampai ke rumahnya, rupa rupanya ini yang dia dapat

Teknologi yang berkembang semakin pesat dan maju segala aktiviti boleh dilakukan mudah hanya dengan media internet. Salah satu kegiatan yang banyak dilakukan adalah berbelanja di situs belanja online. Ketika mengunjungi webiste belanja online, kita akan ternampak berbagai macam foto berupa barang sesuai dengan keperluan. Mulai dari fesyen item, kerperluan memasak, hingga perlengkapan rumah tangga ada…

Kehidupan Keselamatan

Lepas 2 jam lahirkan anak lelakinya, tiba tiba isteri menggigil kesejukan terus doktor check dan tergamam tak terkata masa buka kainnya, tak sangka sikap keluarga mertua macam tu

Banyak calon ibu yang mengatakan bahawa hanya pada saat melahirkan anak baru boleh merasakan dingin atau hangatnya perasaan manusia. Ada ibu yang bahkan tidak berani melahirkan anak perempuan, bukan karena lebih mengutamakan anak laki-laki, tapi khawatir atau tidak mampu melihat anak perempuannya akan mengalami kesakitkan seperti dirinya saat melahirkan anak kelak. Seperti misalnya yang dialami…

Perkahwinan

Satu hari je Allah tegur suami, rupa rupanya suami dah lama berlaku jahat pada isteri, terkejut tak sangka tuhan tegur dengan cara macam tu

Isnin minggu lepas bini aku kena pegi kursus, kursus pertama dia lepas dapat kerja bulan 1 aritu. Anak anak tak dapat hantar pengasuh, pengasuh kena sakit mata satu keluarga.. peh,time ni la nak sakit.. aku cuak dah sebab takut tak terhandle jaga dua orang hero tu.. anak kami boboiboy kuasa dua. Dua dua tengah melasak. ”…

Kecantikkan Perkahwinan

Penangan mak jodohkan dengan gadis purdah tak pernah tengok wajah isterinya sehingga malam pertama, terkejut pada malam tu ada kejadian aneh yang buat jantung gugur

Umur aku dah dekat 30 tahun. Aku kahwin masa umur 26 tahun, dan waktu tu aku baru je habis belajar (kat UIA lah, kalau x aku confess kat U lain). Aku ni boleh dikategorikan sebagai budak baik. Maksud baik ni adalah aku ni jenis tak berkawan dengan perempuan. Ada ramai yang mesej, tapi takde sorang…