Kisah Rumah Tangga

Isteri merajuk sebab suami tak bekerja. Tak pulang pulang ke rumah. Rupa rupanya tak sangka dia tidur dengan orang lain. Akhirnya ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Assalamualaikum w.b.t. Saya mulakan kenyataan saya. Rumahtangga Kami mula bergolak sejak tahun 2017. Sejak itu saya tidak bekerja dan memulakan bisnes makanan sendiri.. Waktu tu suami sering habiskan masa dengan game Dan Telefon. Setiap kali berselisih pendapat. Saya marah. Saya berang. Kami selalu berkelahi dan saya selalu ego dengan dia. Pada masa…

Kisah Rumah Tangga

Wanita ini curiga dan pelik apabila kawannya selalu sangat datang ke rumah, satu hari semuanya terbongkar.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Isteri Hairan Kawan Selalu Datang Rumah, Semuanya Terbongkar Satu Hari. Saya nak ceritakan pengalaman saya selama hidup berumah tangga ni. Saya dan bekas suami kahwin muda, kerana tuntutan kerja kami terpaksa pjj faktor ni pun sebab masalah gaji suami yang tak cukup dan saya tak boleh nak berhenti kerja sesuka hati sebab beberapa…

Kisah Rumah Tangga

Isteri jumpa barangan wanita dalam kereta suami, isteri tak sangka suami sanggup main belakang bersama kawan baik isteri sendiri. Akhirnya tak sangka ini yang terjadi.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Isteri menemui pelembab bibir dan botol losyen di dalam kereta suami, suami cvrang bersama kawan baik sendiri. “Kisah ini saya kongsikan pada kau sebab saya tahu melalui kau, orang ramai akan tahu keperit4n saya. Terima kasih Nad. Moga ini boleh membuka mata para wanita di luar sana agar sentiasa berhati-hati walaupun dengan…

Kisah Rumah Tangga

Lagi dua tiga minggu akan dinikahkan, bakal suami buat hal. Kecoh satu office dapat tahu dia kena cekup dengan perempuan lain sebelum hari perkahwinan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Bini kedua ni selalunya perampas. So aku nk cerita dulu mcm mana aku boleh dpt title ‘isteri kedua’. Umur aku masuk 25 tahun. So korang nk tahu macam mana aku dapat title ni? Suami aku kena tangkap basah dengan madu aku iaitu kawan kerja dia sedangkan kitaorg dh bertunang dan tinggal lagi…

Kehidupan Kisah Rumah Tangga

Isteri jadi liar, suami asyik pertahankan perempuan simpanannya. Isteri teringatkan suami bersama perempuan simpanannya itu lepas bangun tidur, akhirnya tak sangka ini yang terjadi.

Hari ni aku nak kongsikan cerita aku sebagai seorang pend0sa yang sering dibelenggu dengan d0sa d0sa silam. Aku berkenalan dengan suami aku sewaktu umur aku 19 tahun. Pada umur tersebut aku hanya ada dia dan itulah kali pertama aku mengenal erti cinta. Awal bercinta memang indah,sampai aku meletakkan cinta aku No. 1 lebih dari segalanya.…

Kisah Rumah Tangga

Suami pergi satu rumah dan isteri ikut suami senyap senyap. Isteri nampak ada perempuan lain picit badan suami. Dah 3 tahun kahwin baru isteri tahu perempuan tu siapa.

Hai salam semua..Ramadhan kali ni memberi aku erti dan seribu makna hubungan aku dan suami. Nama aku Yani. Aku berasal dari negeri Kedah. Orang utara terkenal lagu dgn pantai merdeka, ya situ lah kampung suami aku. Aku pula berasal dari Petaling Jaya. Kami berkahwin atas dasar suka sama suka. Suami berasal dari kampung, aku memang…

Kisah Rumah Tangga

Baru kahwin tapi malam pertama tak disentuh suami lansung. Bila ditanya, baru lah isteri dapat tahu. Rupanya suami geli dengan sesuatu yang ada di badan isteri.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Saya baru berkahwin 6 bulan. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh saya dah. masa honeymoon pun dia buat tak endah…bila saya tanya barulah saya dapat tahu. rupanya suami geli dengan… Saya baru berkahwin 6 bulan lepas. Isunya di sini, suami tak nak sentuh saya. Selepas malam pertama kami, dia tak sentuh…

Kisah Rumah Tangga

Isteri jumpa sesuatu dalam beg suami setelah suami 3 bulan kerja tak balik rumah. Jawapan suami buat isteri terkejut.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Ada daging Elok, Daging Busuk Juga mahu dimakan. Sudah ada yang halal, yang haram juga dikejar kejar. Elok elok dah bernikah, pergi buat perkara tidak senonoh. Suami bercinta dengan janda. Konon nak selamatkan janda anak 3 tetapi telah menjandakan isteri anak 4. Isteri tidak sanggup poligami dan minta dilepaskan. Isteri merajuk, tinggal…

Kisah Rumah Tangga

6 bulan suami rahsiakan nikahi janda. Lebih 10 kali cakap dah lepaskan dia, lepas tahu siapa sebenarnya janda itu isteri terkejut.

GAMBAR SEKADAR HIASAN. Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum semua. Saya harap cerita ni akan memberi pengajaran supaya tidak mudah percaya pada orang. Saya ibu kepada 3 orang anak perempuan dan saya dapat tahu suami saya telah bernikah lain secara senyap dalam dua bulan lepas yang lepas… Dia sudah bernikah dalam 6 bulan dan isteri ke duanya…

Kehidupan Kisah Rumah Tangga

Suami sibuk bermesra dengan perempuan lain ketika si isteri menunggu masa nak bersalin.

Salah satu tanggungjawab utama seorang suami terhadap isterinya (isteri-isteri) ialah mengawal isterinya serta berlaku adil kepadanya kerana isteri itu adalah amanah Allah yang diserahkan kepada si suami. Ini menunjukkan bahawa suami hendaklah menjaga amanah yang telah diberikan oleh Allah kepadanya. Ini merupakan tunggak utama dalam menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami. Jika si suami dapat menghayati…